Veelgestelde vragen

Algemeen

  • Hoe vind ik het adres van een Tuunte winkel bij mij in de buurt?

    Adresgegevens van onze winkels vind je via ‘winkels’ (bovenin de website). Typ jouw postcode in en de website zoekt de gegevens van de voor jou dichtstbijzijnde winkel.

  • Wat zijn de openingstijden van Tuunte?
    De openingstijden van onze winkels zijn niet overal hetzelfde. Klik voor de openingstijden op ‘winkels’ (bovenin de website), hier kun je de openingstijden van al onze filialen vinden. Mocht je nog twijfelen, bel dan de winkel.
  • Ik heb een klacht!
    Wij hopen natuurlijk dat onze artikelen naar wens zijn. Mocht dit niet zo zijn en heb je een klacht over een artikel dan adviseren we je ermee naar de winkel te gaan. Onze verkoopmedewerkers kunnen je het snelste helpen. Mocht dit niet naar wens verlopen, dan kun je via de website contact opnemen met onze klantenservice. Wij proberen je dan binnen 14 dagen te helpen met je klacht.
  • Waarom moet ik me registreren als klant op www.tuunte.nl
    Wij willen jouw reservering goed afhandelen, daarom is het nodig om je persoonlijke gegevens achter te laten. Het achterlaten van je gegevens is ook ontzettend handig voor jezelf, je hoeft namelijk de volgende keer dat je een reservering plaatst niet al je gegevens weer opnieuw in te vullen, want die zijn inmiddels al bekend bij ons. Hoe meer gegevens je invult, hoe beter we je van dienst kunnen zijn.
  • Hoe registreer ik me op www.tuunte.nl?
    Bovenin de website vind je een kopje ‘registreren’ als je daar op klikt kun je jezelf eenvoudig registreren door een gebruikersnaam en wachtwoord aan te maken. We adviseren om je e-mailadres als gebruikersnaam te gebruiken, dit is gemakkelijker om te onthouden. Het is verstandig je wachtwoord uit minimaal 6 tekens te laten bestaan.
  • Ik ben mijn wachtwoord vergeten, kunnen jullie mij helpen?

     Als je je wachtwoord vergeten bent klik dan op: 'wachtwoord vergeten', je krijgt dan een e-mail toegestuurd met daarin een link. Via deze link kun je je wachtwoord opnieuw instellen.

  • Hoe verander ik mijn gegevens, zoals mijn wachtwoord of adres?
    Als je een profiel aangemaakt hebt op www.tuunte.nl kun je onder het kopje 'mijn gegevens' inloggen. Onder het kopje 'profiel veranderen' kun je je gegevens aanpassen.

Kortingsbonnen

Privacy

  • Wat gebeurt er met mijn gegevens?
    De gevraagde persoonlijke gegevens worden opgenomen in het klantenbestand Tuunte en worden voornamelijk gebruikt voor het uitvoeren van de reservering. Als je het leuk vindt sturen we je onze nieuwsbrieven toe, zo blijf je helemaal op de hoogte. Je gegevens zullen nooit aan derden worden verstrekt. Het is geen enkel probleem om je gegevens tussentijds te wijzigen.
Wil je niets missen? Schrijf je in voor onze nieuwsbrief