Veelgestelde vragen

Bestellen

  • 1. Het artikel dat ik wil bestellen is niet meer in de juiste maat online verkrijgbaar, wat nu?

    Mocht jouw maat niet meer op voorraad zijn en je wilt het artikel toch graag bestellen, dan kun je dit aan ons doorgeven via het contactformulier. Je mag ons ook bellen (0543-546663). We gaan dan voor je kijken of het artikel nog voorradig is in een van onze winkels. Dat is voor ons een kleine moeite.

  • 2. Waar kan ik terecht met vragen over de website?

    Je kunt een mail sturen naar onze klantenservice. We sturen je dan zo snel mogelijk een antwoord. Klik hier voor het contactformulier.

    Als je ons liever even belt: ons telefoonnummer is 0543-54 66 63.

  • 3. Wat moet ik doen als ik ervoor gekozen heb om mijn bestelling op te halen in een Tuunte-winkel?

    Direct nadat je je bestelling geplaatst hebt in onze webshop, sturen we je een mailtje met een afhaalbewijs. Print dit uit en neem het mee als je je bestelling gaat ophalen in een van onze winkels.
    In deze e-mail staat namelijk je bestelnummer, dat overeenkomt met het bestelnummer op je pakketje. Zo krijg je zeker het juiste pakketje mee naar huis. Je mag het ophaalbewijs ook in de winkel tonen op je telefoon of tablet. Heb je geen printer, smartphone of tablet, neem dan een legitimatiebewijs mee, waarmee je kunt aantonen dat jij degene bent voor wie de bestelling is bestemd.

    Als je pakketje in de winkel voor je klaarligt, bellen we je om je dit te laten weten. We vinden het dus fijn als je je telefoonnummer invult bij het plaatsen van je bestelling. We zullen dit telefoonnummer alleen gebruiken om je te informeren over je bestelling.

Familievoordeelkaart

Betaalmogelijkheden

  • 1. Welke betaalmogelijkheden biedt Tuunte?

    Online kun je betalen op de volgende manieren:

    iDeal
    creditcard (Mastercard of VISA)
    PayPal 


    In de Tuunte winkels kan je betalen op de volgende manieren:

    contant
    PINpas
    creditcard
    Fashioncheque
    VVV Cadeaubon
    Tuunte Cadeaubon

Ruilen en retourneren

  • 1. Kan ik artikelen uit mijn bestelling ruilen?

    Je kunt artikelen van je online bestelling ruilen in elke Tuunte winkel; onze collega’s helpen je hier graag bij. Ruilen via de webshop zelf is op dit moment nog niet mogelijk.

  • 2. Kan ik artikelen uit mijn bestelling retourneren?

    Je mag artikelen uit je bestelling binnen 14 dagen retourneren, geen probleem.

    Gratis, via onze winkels:

    Je mag je bestelling altijd terugbrengen naar elke gewenste Tuunte winkel, ook al heb je deze thuisgestuurd gekregen of afgehaald in een andere Tuunte winkel.

    Terugsturen naar ons servicepunt:

    Stuur de artikelen die je wilt retourneren voldoende gefrankeerd terug naar:

    Tuunte webshop
    Laan van Hilbelink 6
    7101 WG Winterswijk

    Tip: je hoeft het pakketje niet per se in de originele verpakking aan ons terug te sturen. Als het door de brievenbus past, mag je de artikelen uiteraard ook kleiner verpakken, dat scheelt jou weer verzendkosten.

  • 3. Krijg ik mijn geld terug als ik artikelen retourneer?

    Je kunt er altijd voor kiezen om je geld terug te krijgen als je iets aan ons retourneert. Je kunt je bestelling terugbrengen naar de winkel of per post aan ons terugsturen. Je krijgt dan je geld terug via de betaalwijze waarmee je de bestelling betaald hebt. In de winkel kan je er ook voor kiezen om je geld contant terug te krijgen.